-TUGCE61- Yeniiannecikk üzülme Canım sakın isyan etme hayırlısını dile en azından hamile kalabiliyormusum diye düşün eğer dış gebelik tanısını falan konulursa mutlaka rahim filmi cekilmeni öneririm yeniden gebelik düşüneceğin zaman 🤲🙏
Yeniiannecikk -TUGCE61- allahm inşallah ya geleli kaç saat oldu yatıp ağlıyorum 😭🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 allahm hayırlısını ver
dilaraulusoy Yeniiannecikk anladım canım sakin olmak çok önemli bak stres yapma korkulacak bısey yok hallolur
Kado87 Yeniiannecikk ben dis gebelik gecirdim 8 haftaya kadar bekledik.kese gozukmeyince acilen operasyona alindim dis gebelik cok tehlikeli ihmal etmeyn ulttasonda kese gozukmemesi lazim dis gebelik . Ic kanama riski var oyuzden ihmal.etmeyin
Yeniiannecikk Kado87 ben suan program a göre 4+4 um en azından 5 haftayı ne beklemem lazım galiba kese goruncek mi diye