snow_angel Kızlar merhaba, Ovülasyon testlerimi atıyorum. Sizce yumurtlama ve çatlama olmuş mu? Ne diyorsunuz ? Bu arada pcos var, 35-40 günde regl oluyorum. https://www.hizliresim.com/b0wkvid
Zeynephilal snow_angel bendede pcos var canım benimde genelde böyle koyu çıkıyor bir ara tamamen siliniyor ama aldıgım yere sordum yumurtlama olması için ya diğeri kadar koyu yada daha fazla koyu renk olması gerekiyormuş
Asyarslan60 snow_angel canım 29 30 sanki yumurtlama olmuş gibi çünkü sonradan çekince biraz soluyor rengi, ama tam emin olamadım istersen devam et yapmaya kaçırma
snow_angel Zeynephilal hay Allah sevinmiştim ben de . Çok teşekkür ederim bir umut devam edeceğiz o zaman canım💚
snow_angel Asyarslan60 ay inşallah öyledir. Gerçekten ilk çıktığında daha koyuydu renkleri. 29unda 1’in de değerlendirdim. Bugün de muhtemelen. Hayırlı haberler almaya inşallah🙏Çok teşekkür ederim 🤍
Asyarslan60 snow_angel canım bende yumurtlama takibi yaptırdiğım zaman 18 ml ken seninki gibiydi test sen iyi ki değerlendirmişsin❤️
snow_angel Asyarslan60 ay haydi hayırlısı o zaman ne zaman ne olacağı belli değil denemeye ve Ümit etmeye devam canım 😍
snow_angel Deletedmom_7 evet devam edeceğim canım🙏 Ne zaman ne olacağı belli olmuyor kısmet artık bugünden sonra ☺️