uykulu35
Canım sancın çok yüksek değil benimde haftam 37+5 , 37+1 de gittim aynı şekilde 60-70 lerde çıktı sancım doktorum önemli olmadığını ama artabileceğini söylemişti , doğum sancısı geçmiyor canım 5 dk ya bekleme 10 dk da bir geliyorsa duş alınca geçmiyorsa doktora gitmeni öneririm bide aklında olsun doğum sancısı oturtmazmış 🤭 ☺️