Baharsuer Kubrabasar İnşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım teşekkürler. Şikayetleri yazmamıştım ufaktan sancılar başladı bende bel ağrısı filan var birde tabi uyku problemi sabah uykuya dalıyorum kaç gündür. Ama uyandıktan sonra enerjim yerinde enerjili olmak doğumun yaklaştığını gösteriyormuş hayırlısı bakalım :) sizde var mı sıkıntı
Kubrabasar Baharsuer benimde aynı durumlar var 2 haftaya yakındır uyuyamıyorum sabah 5-6 dan sonra ancak ama çok enerjik uyandığım söylenemez 😊 bel ağrım zorluyor baya diclomec diye bi krem yazdı doktorum o rahatlatıyor baya bakalım inşallah zamanında sağlıkla gelir bebişler😇🥰
Tugce-dh Kubrabasar 37+2de 3300 49cm dedi 1 hafta önce 2800dğ nasıl o kadar aldı anlamadım bende kilo vermişim üstelik 🤷🏻♀️ düzenli sancım çıktı her an haber bekliyorum senden dedi doktorum heyecanlıyım 😍
Fundacanik dudininannesi 🧿Maşallah gız ne yiyon 🤭banada söyle bende yiyem ben 36 da gittim 2600 dedi suan 37+1 im herseyi de yiyorum ama neden kilo almiyor anlamiyorum🤭 2. Sezeryan olcak kilosu 4 ü bulsun veya yaklaşsın istiyorum. İlk bebegim 4.600 dü 🤭💙🧿
dudininannesi Fundacanik Ben ceviz, balık ve meyveyi çok tüketiyorum. Yani en çok bunları yiyorum. He bide yoğurt yerim kaşık kaşık. İnşallah sana ve bebişine de faydası olur☺️ Sağlıklı olsunlar da kiloyu doğduktan sonrada alırlar Allah’ın izniyle ☺️☺️