Hanımlar merhaba. Bugün kontrole gittim bebeğim normalde 19+3 gözüküyodu ultrasonda 19+6 gözüktü gayet normal dedi doktor ona zaten. Ama sıvısı fazla olabilir emin değilim detaylı ultrasonda daha net anlarız dedi. Var mı BÖyle olan. İlk gebeliğim aşırı stres yaptım