m060918
m060918 Ben de ikinci transferimi önümüzde ki ay yapacam hakkımız da hayırlısı inşallah sağlıkla kucağımıza alırız. Birinci transferim de tam yumurtam kaç cm idi pek aklımda değil ama büyüklüğüne baktıktan bir kaç gün sonra yine gelmemi istemişti tabi o zamana kadar göbekten iğneye devam ettim. Büyük ihtimal 2 3 güne yine seni çağıracak göbekten bir iğnenin tanıtımını yapacak saatini verecek sen o saatte yumurtaları çatlatmak için evde o iğneyi vuracaksın diğer güne de saat verecek toplama işlemi için zaten yumurta toplama işlemi yapıldığı gün dölleme işlemi de yapılacak. Yumurta topladıktan sonra ki 1 hafta içinde her gün döllenecek embriyolar için arayıp bilgi veriyorlar. Hadi bakalım yorucu ama güzel bir süreç hayırlısıyla kucağına al 🌻