deletedmom27371 bende tahliller harici kahvaltı edip gidiyorum hep kıpır kıpır poz veriyor minik 🤗 12+2 ikili taramadan bu yana renkli alıyoruz orada daha net oluyor yok olur mu öyle şey güler tabi anne mutlu bebek mutlu 🥰 bende hep hareket halindeyim minikte hareketli, bizde her gittiğimizde video cekiyoruz 6 7 dk sürüyor her ultrasobumuz ultrasin karelerinde birtaneside düşünüyor birinde poz veriyor gülüyor , 23+4te bir jarede gülen bir karede kordon başındaydı içerde egzersiz yapıyor sanki🤗 yarın 27+4te kontrolümüz var bakalim gözleri açık gorebilcekmiyiz artık gözleri açık gözüküyor programda birde hıçkırıklarını hissediyorum , bende çikolata genelde yemeden gidiyorum 12+2de yedim daha da hareketlendi normalde de hareketli bir bebek gelişimi önde gidiyor boy kg olarak, o hafta cinsiyeti gorme ihtimalimiz olmadı çikolata sanırım etken oldu ama minik hareketli oldugu icin daha da hareketlendirmis olmaliyim , popo hep yukarda 🤗14+4te yemedim.yine hareketliydi kızımızı gorduk 🤗 çikolata mutluluk veriyor ya siz mutlu bebis mutlu🤗 hep mutlu olalim hep boyle olsunlar 🤗