Kubra-25 Benimkide kız 39+2 haftalığım iki gün önce yatışım yapıldı sancılarım çok şiddetliydi 5 saat gözlem altına alındım 3.5 cm açıklık oluştu ama birden sancılarım kesildi 30 Lara düştü normalde en düşügü 80 falandı bir süre sonra açıklık ilerlemedi suni takviyeside yapılmadı bende imza atıp çıktım boşu boşuna yatacaktim çünkü nisanimda 37 haftada gelmisti şuan sancılarım var ama doğum sancısımı bilmiyorum