Irem-0 Merhabalar, gebelikte antibiyotik kullanan var mı? Crp yüksekliği nedeniyle acil doktoru verdi ama pek emin olamıyorum. 15+2 haftalık gebeyim
Asyaveannesi36 Irem-0 idrar yolu enfeksiyonum vardı doktorum 5 günlük iğne antibiotik yazdı mecbur kullandım
Yavrum_herseyim Kendi doktoruna sor ona göre iç yanlış bilgilendirmek istemem ama enfeksiyon geçmesi için mecbur antibiyotik içmeniz lazım bende kullandm