Ezgis54 4+3 de 908 4+5de yani dün 1808 cikti . Yarin birdaha kan testi vermeyi düşünüyorum icim rahat etsin yükselme güzel gibi aslında
Msl_ege csmaknc herkesin farklıdır , çünkü herkes farklı zamanda yumurtlar . başkalarınınkini baz almanız hiç doğru olmaz . 2 günde bir , 2 katına çıkıyorsa normaldir .
Oznurack1 csmaknc geç döllenmedir herkesle bir olmak zorunda değil. Benim arkadaşımında geçenlerde 300/400 çıktı iki gün sonra verdiğinde kanı 1000 lerdeydi önemli olan artması 2 gün sonra
csmaknc İçime su serptiniz gerçekten adetim falanda 4 gün gecikince değeri çok düşük görünce korkmuştum 2 gün sonra tekrar tahlil yaptıracağım