Busrakzlkc RamazanYaren0655 etlik zübeyde hanım hastanesi Dç Dr Cantekin İskender . Kesinlikle işinde çok çok iyi bir doktor. Kibar,anlayışlı muayenesi harika.
RamazanYaren0655 Yagmurasya ewet klinik ile görüştüm ama kendisi radyologmus detaylı için perinatolog daha iyi dediler emin olamadım
Yagmurasya RamazanYaren0655 evet eşimde girdi 50dk sürdü herseyine cok detaylı sekilde bakmıstı sonra 6adet renkli fotogrqf ve cd veriyor
UmutsuzPolyanna Bende Ali İpek ’e gittim güler yüzlü biri değil ama işinin çok ehli biri 580₺ ödedim yanıma eşimde girdi
RamazanYaren0655 Busrakzlkc bugün gördüm o ismi de ama kadın dogum da gözüküyor randevudan baktığım zaman önceden kadın doğum a gitmeden perinatolog a sıra alınmıyor yazıyordu mhrs de şimdi perinatoloji açık nasıl sıra alicaz onun için
Busrakzlkc RamazanYaren0655 yani ben sıra almadım muayenede eşim orda çalıştığı için nası alınıyo bilmiyorum ama perinatolojiye alınır hrralde