Atlasm alın bendende o kadar ne yapsamda gelse diye düşünüyorum sağlıka gesin ama çok merak ediyorum sancı nasıl ne zaman gelicek hadi gelsemi artık içimden bi ses beklemeyi kestiğim anda gelcek diyor ama her gün kafamda acaba akşama doğrurmuyum sorusu acaba çok düşündüğümüz için mi gelmiyo 🙈 bu gün kontrolüm vardı sekreter dediki bu aralar 40 /41 moda 😄 pek gelesi yokmuş bebitoların sağlıklı sıhhatli kavuşalım inşallah en güzel zamanda 🥰