Midenizi bulandırmayan gıdaları bulmaya çalışın, belki meyve olabilir veya yağsız galeta gibi. Benim de çok mide bulanmam olmuştu ilk üç ayda, çubuk kraker önerildi onu dahi yiyemedim. Fındık, ceviz bile kokuyordu. Ekmek ve çiğ meyve sebze hariç bi şey yiyemedim pek. Herkesin farklı oluyor deneyerek, koklayarak bulmaya çalışın.
Bulantı olsa da kusma azsa /yoksa ilaç vermeyebiliyor doktor ama çok fena iseniz ilaç verir.