Seda9507 Merhaba bayanlar 33+4 haftalık hamileyim. Başlarda bulantim vs olmadı hiç şükür. Ama bir kaç gündür fazlaca mide yanması, ekşimesi yaşıyorum. Bu durumda neler yaptınız 🙄
Aslhn12 Aynı durumdayız son ayda başladı benim de. Süt içebiliyorsan soğuk süt iç. Beni çok rahatlatıyor özellikle geceleri olduğu için yatmadan önce içiyorum iyi geliyor
Seda9507 Aslhn12 evet içebiliyorum hiç dikkat etmedim belki banada yarıyordur. Benim tek akşam değil günün çoğu saati şuan bile fenayım