Cansumuratt 2. Gebeliğim zaten benim kızımda sezeryan olmuştum bundada erken alınma riski var ve sık takipte doktorum 10 günde bir bile doktorumun çağırdığı oluyor en geç 15 günde bir en son zaten gittiğimde sen ne kadar gözümüzün önünde olursan o kadar iyi dedi hareketleri bile çok nadir bazen günlerce hiç hissetmiyorum doktor suyu az hareketini kısıtlıyor dedi ve sağlık ocağı hissetmediğimi bildiği için 3 4 günde bir kalp atışı kontrolü yapıyor ben takip edemiyorum çünkü