Hanimlar hamileyken oldugu kiloyu dogumdan sonra goren var mi? yani son ana kadar alinan kilodan bahsetmiyorum es bebek, bebek, su odem derken 7- 10 kilo normal diye biliyorum. demek istedigim dogumdan sonra bastaki kilosuyla karsilasan var mi? varsa genel olarak hamilelik suresince neler yaptiginizi tavsiye niteliginde yazar misiniz? ( beslenme- hareket)