Ozgearpacii benim de böyleydi, midem çok bulanıyordu ve koku hassasiyetim vardı ilk 3 ayda kilo verdim, daha sonra geçti. Ayda yarım kilo falan almaya başladım, zaten 5. aydan sonra bebek de büyümeye başlıyor, kilo artışı oluyor. Şimdi kilo verdim diye canınızı sıkmayın. Doktor kontrolünde de tartıyorlardı, doktorum kilo verdim diye olumsuz bi yorum yapmadı. Zaten çok kilo kaybetmemişsiniz ufak rakamlar. Bence endişelenmeyin.