Sude-96 yo hayır ben biliyorum. Her kadınında yaptırması elzem zaten. Bir arkadasımı sürekli mantar enfeksiyonu mantar enfeksiyonu diyip göndermişler kanser testini hiç yaptırmamıstı. Özelde 400 tl gibi bi fiyata yapıyolardı ben zorladım aksine yaptır yaptır diye. Yaptırdı kötü huylu bir kitle çıktı. Ameliyat oldu rahmin yarısını aldırdı. O gun ona da pahalı gelmişti yaptırmasam dedi ama şimdi dua ediyor iyki yaptırmışım. Sizde bence ne olursa olsun yaptırmalısınız doktorunuz önermiş.