bebeklendik esrayce doktorum günde 8 defa hareketini hissetmen lazım demişti. Hissetmiyorsan Bi acile git baksınlar canım
Anne8484 esrayce ben de 36+5 canim karnimi ovalamszssm olmuyor ve kasiklarimda titriyor gibi bir de belim agriyor..Karnını ovalayinca hareket ediyor mu?