3717 evet kabul ediyor ama kendisine gittiğiniz de de muayene ücretini alıyor detaylıda ekstra para almıyor yılbaşından önce 400 dü şimdi ne kadr bilmiyorum 500 galiba şehir dışında olduğum için gidemedim en son takipliyim orda bende devlette yaptırıp götürdüm tekrar beni muayene etti detaylıya da girsem aynı paraymış