bayatkahve neslican0644 Çok teşekkür ediyorum. Hep yatıyorum. Size ve bebeğinize geçmiş olsun. Bebeğiniz de siz de iyisinizdir umarım 🙏🏻
neslican0644 bayatkahve teşekkür ederim. Bebek küvöz de 32 gündür ama daha iyi çok şükür. Birde evime yanıma getirirsem daha iyi olucaz inşallah