OndokuzEkim- Kizlar daha yeni hastaneden geldim hsg cekldim bugun doktor tupler acik ama rahim y seklinde dedi engel deil 6 aylk bi tedavi uygulayalim eger olmazsa rahmi cizeriz dedi boyle olupta hamile kalan varmi ?
Sureyya1 OndokuzEkim- benim y seklinde uterus bikornus yan 2 yildir istiyoruzama hic gebelik olmadi engel degil dediler banada bekliyorum sizin hsg sonuc kagidinizda ne yaziyo acaba
SekerDehasi OndokuzEkim- Ben 😊 Engel degil evet ama erken doğum riskİ normale gore daha fazla. Ben 35inci haftada doğum yaptim . Simdi kizim 6 aylik 😊 hamilelik surecine girdiğinizde çok daha dikkatli olmanız lazım 😊
OndokuzEkim- Sureyya1 kagit vermediler bilgisayar ustunden incelendi temiz tupler dediler acik her iki tupte dediler ama iste hafif y seklini almis dediler sadece
SekerDehasi Sureyya1 Eşiniz bu süreçte sperm takibi yaptirdimi pki . Belki esinizden kaynakli bi durumdur . Mesela benm rahmim hem Y şeklindeydi hemde esimde varikosel vardi . Ameliyat oldu 1 bucuk sene sonra hamile kaldığımi öğrendim.
Sureyya1 OndokuzEkim- ya keske sonuc kagidini alsaydiniz zaman gecmeden hastaneden hem sinuc kagidiniz hem sonuc cd nizi alin benimki malesef tam y sizinki hafifsedaha sanslisiniz oyle olup gebe kalanlar cok
_irem01 Sureyya1 bnmde rahmim de perde var ve klp şeklinde şuan 7 aylık hamileyim çok şükür sıkıntı yaşamadım Allah ın takdiri
Sureyya1 OndokuzEkim- yeterli olur doktor icinde ben aciklamada sizin ne yaziyo arkuat uterus mu yoksa bikornuat uterus mu diye merak ettimde benimki bikornuat belki sizinki arkuat uterustur o daha hafif
Sureyya1 SekerDehasi bir kere spremiyogram testi verdi iyicikti sonuclari takip yapilmadi ama degisiklik olur mu ki takip mi yapilmasi lazim
SekerDehasi Sureyya1 Kalp seklinde rahmin var dedi doktorum . Yani rahim armut gbi olmasi gerekirken benim iceri doğru çıkıntı olusmus . Bebek büyüdükçe kendine yer acar dedi ama neredeyse hamileligim boyunca progestan kullandim cok yormadim kendimi dikkat ettim ama 35 e kadar durdu hanim 35+6 da dogdu çok şükür haftasi iyiydide eve geldik ayrilmadik hic
SekerDehasi Sureyya1 Ya en azindan 6 ayda bir takiplense iyi olur. Kendi esimden diyim 100 kiloyu aşkındı kilosu ve 8 saat ayaktaydı çalıştığı icin bu yuzden varikosel oluşumu olmuş . Eger kiloluysa eşiniz ve agir iş yapiyorsa baktirmasinda fayda var . Bize doktorumuz oyle demişti . İşine karisamam ama kilo vermen lazim diye . Ameliyat oldu kilo verdi ve toparladi cok şükür
Momofelisa OndokuzEkim- ben y şeklinde rahim nedeni ile iki kere düşük yaptım. Bence hamile kalmayı denemeden önce kesinlikle histeroskopi olun. Sonra gebe kalıp düşükle sonuçlanınca daha çok pişman olursunuz. Ben geçirdim ameliyatı çok basit bir saatlik bişey. Sonrasında 6 ay sonra gebe kaldım ve düşük olmadı çok şükür.
Gmz-aykt Momofelisa merhaba sizinle aynı kaderi paylaşıyorum 😔 bir düşük bir dış gebelik oldu ameliyat oldum şükür hamile kalmışsınız İnslh banada nasip olur 🙏🙏
Gmz-aykt OndokuzEkim- Merhaba ben de aynı durumdaydim ama iki kere hamile kalabildim ama düşük oldu ameliyatla aldı doktorum.Hamile kalınabiliyor ama devamında erken doğum veya düşük olabiliyor dedi doktorum ama bunları yaşamadan da doğum yapan oluyor dedi.Biraz da şans işi ama ben baştan tedbirimi aldım 👍
Momofelisa Gmz-aykt amin canım Rabbim hayırla nasip etsin sana da. Ama benim şuan 14 haftalıkken suyum geldi. Bütün suyu bitmiş bebeğin büyük ihtimalle kurtulamayacağını söyledi doktorlar. Dua et benim için de.
Gamze68777 Benim de rahimim testmiş ama Doktor hiçbir sorun olmaz dedi. ben korunmadan bir ay içinde hamile kaldım, allah sağlık versin istersen önce ameliyat ol tedavi olarak sonra dene.