Aysila-1 Benim şeker olduğunu şöyle anladım özellikle bebek büyüdüğü zaman yanii şikayetlerim23,24 üncü haftadan itibaren çok aşırı yanmalarım oluyordu özellikle yemekten sonra aşırı yanma hazımsızlık oluyordu ve geceleride yanmadan uyuyamıyordum aşırı el ayak yanması kısacası diyet ile kontrol altına alınıyor ama tabi meyveyi bile sınırlı yiyorum😔