kendincebirii Merhaba canım , 14 haftalık hamileyim bende o zamanlarda bende böyleydim hiç bi belirtim olmadı arada karın ağrısı halsizlik dışında halada öyleyim herkeste olcak diye bişey yok bulantı her belirti için öyle ,Ben hiç hamile gibi hissetmiyorum bile çokta sağlıklı bi gebelik geçiriyorum hiç düşünme keyfine rahatına bak 🥰 ben çok taktım ben yaptım sen yapma 😅😅