Gulcanyel bak iyiki bunu söyledin şimdi ben yazacaktım yahu doktorlar kesip biçmeyi ne çok seviyor 36 haftada değil çatısı dar olanın hamileliğin en başında teşhis koyarlar sen normal doğuramazsın diye bizim doktorlar Doğuma yakın anneleri strese korkuya sokuyor daha gününü tamamlamadan alıyorlar çocuğu. Kuzum sen bi başka doktora daha görün çatı muayenesinde insan kendini kasıyor al sana çatısı dar teşhisi saçma sapan yok ben güveniyorum doktoruma diyorsan o ayrı ama eften püften sebeplerle sezeryana almaları artık o kadar çoğaldı ki yazık bizlere ya