minik4550 valla çok haklısın ben ilk 3 ay annemlerde kaldım kızıma annem baktı eğer evde olsaydım çocukta aç kalacaktı o bulantıyla mümkün mü ayağa kalkmayı bırak biseler hazirlicaksin en son oturdum ağladım kızı aç koyuyorum diye eşimde git bulantın geçene kdr gelme dedi sağolsun 20 haftalıkken geldim eve geçmiş miydi hayır ama en azından idare edebiliyodum