Emine-27 3 gün önce normal doğumla doğum yaptım ilk gün sütüm gelmişti ama gögüs ucum yoktu bebeğim ememiyordu şimdi hiç süt yok elimle fln o kadar sıkıyorum bi damla bile süt gelmiyor ne yapmalıyım bebeğim mama yiyor çok üzülüyorum
Fasulyem2 Emine-27 sütün gelmesini istiyorsan bol bol emzirmen lazım maalesef sütün az diye emzirmezsen sütün iyice yok olur:/ mamadan destek al ama biberona da çok alıştırma sürekli emzir ve 2 saatte bir de sağ gelecektir sütün :) bol su iç stres yapma bebeğini emzir mutlaka ten teması önemli çıplak yatır göğsüne
muallimehanimmom5 Emine-27 ben sezaryen doğum yapmıştım 4-5 gün sonra ancak sütüm geldi ilk günler boş boş emzirdim mama verdim boş bile olsa emzir en güzel artıran şey bide komposto bulgur tahin helvası felan ye bu arada meme ucum benimde hiç yok o kadar küçük ki ucu bebeğim ağzına dahi alamıyor neler denedim pompa ile ucunu çıkartıyorum ama küçük çok küçük alamıyor işte bebek ☹️bende silikon göğüs ucu kullanıyorum oda biraz büyük geliyor ama ağzını kavrıyor bebeğimin çok şükür onla emiyor onu deneyebilirsiniz en azından emmeyi unutmaz cektik ce sütünüz gelebilir
Emine-27 muallimehanimmom5 çok stresli bi dönem bende gögüs ucu kullanıyorum diğer türlü asla ememiyordu ama sütüm yok göğüsüm sert sağmayı denedim hiç gelmiyor süt
muallimehanimmom5 Emine-27 canım seni çok iyi anlıyorum. Benimde sütüm yetmediğinde mama verdik su an 21 günlük bebeğim ona yetemediğimi düşünüyorum bazen 😩 Sıcak duş al göğüsüne masaj yap oda göğüsünü hafifletir bolca emzir sertleştiyse kanalların açılması lazım oda bebek emdikçe oluyor sürekli emzir sürekli ben boş boş 4-5 gün emzirdim ne yapayım ancak geldi
ogretmen_anneee Emine-27 bebeğini göğsümde Eds yöntemi ile bekleyebilirsin bu sürede de sık sık sağ canım gebe okulunda dinlemiştim
Busraaaaaaaaaaa12 Emine-27 soğan yeme sakın aşırı gaz yapar bebeğine yemeden önce herseyi netten bak bebege gaz yaparmı diye ilk o sarı sütü vermeye çalış sıcak duş al ben almadım göğüslerim balon gibi şişti duş aldım mememin ucu yumuşadı öyle tuttu elektrikli babyme ebebegin sagma pompası var ondan alabilirsin mama vermemeye çalış emsin ki süt kanalların açılsın daha yeni doğum yaptın elle sıkmakla gelmez bebeklerin emiş gücü çok farklı ayva kompstusu yap dut kurusu demle aşırı süt yapar netten iyice araştır yemeklerine çok dikkat et
yarenaygk34 Emine-27 manuel bi sağma makinask al ve sağ sütünü hem göğüs ucunun çıkmasını da sağlar bol bol su ve şekersiz komposto tüketebilirsin rezene çayı içebilirsin dut kurusu da arttırır ama en önemlisi sütüm gelmedi diye stres yapma gelir
Emine-27 yarenaygk34 makina elektrikli mi iyi yoksa manuel mi bilginiz var mı acaba manuel elimde var acaba elektrikli daha mı iyi dedim de
yarenaygk34 Emine-27 ben elektrikli baby plus almıştım ama çekiş gücünü beğenmedim elle daha iyi ayarlıyordum illa ki elektriklilerinde iyileri vardır araştırıp alabilirsiniz
Alp52 @Emine-27 canım göğüs ucun olmasada bebeğin emebilir mamayi biberonla verme benim göğüs ucum içe dönük 2 sene emzirdim hala içe dönük asla Bi düzelme olmadı göğüs ucunu değil kahverengi kısmı da vermeye calis YouTube dan doğru emzirme teknikleri videoları izle faydası olucaktır bebeğin emmezse sütün gelmez sen sürekli göğsünü ver bebegine once göğsünü ver mamayi sonra ver ama asla biberon verme yoksa o kolayına gelir senin memeni istemez bol bol su iç bulgur pilavı ye bide cig soğan yiyebilirsen zorla kendini soğan gerçekten sütü arttırıyor göğüs ucun içinde siringayla göğüs ucu cikarma diye Google yaz dene onu inşallah emer bebeğin emin ol bebis emdikce sütün cok güzel artar bide uzun oldu kusura bakma ten teması yapın bebeğinle kucağından indirme sürekli memeni ver
Emine-27 Alp52 veriyorum ama tutamayınca ağlıyor sinirleniyor ne yapıyorsam sakinlemiyor sütüm gelse belki emecek ama şuan sütüm yok
alcang Emine-27 havluyu ıslatıp mikrodalgada ısıtın, göğüsünüze sarın ısıyla beraber süt kanalları hareket edecektir birde sütünüz gelmese bile sık sık emzirin, e bebekte humana marka süt çayı var onun da baya faydası oluyor