Anneler merhaba yakın zamanda çatı muayenesi olacağııım ay utanıyorum ama doktor dikkatle bakıyor mu yoksa sadece elle muayenesini mi yapiyor 😂
Ha bir de tesettürlüyüm pantolon tunikle mi gitsem rahat olur elbiseyle mi gerçi elbise de giysem altına tayt giymem lazım malum kış geldi 😂