Esracim
Bugün hem kontrolüm hemde şeker testim vardı. Doktor ailede şeker olur olmadığını sordu. Ailemde şeker hastası hiç yok. Ama yürüyüş yaptığım zaman karnım ellerim sisiyor. Doktor şişlikler olduğu için ne olur ne olmaz bu şişlikler şekerden dolayı olabilir diye test yaptirmami istedi. Sadece kan almıyorlar idrara da bakıyorlar bilginiz olsun. Ben hiç birşey yiyip icmedigim için bir saat idrarı bekledim 🙁 bileydim idrara da bakacak sabah yapmazdım. Neyse önce aç karnına kan alıyorlar. Sonra kola kutusunda şeker alıyorsunuz. Bana 75 ml yüklendi. Tadı elmalı ama bildiğiniz kola gazoz gibi asitli bir içecek. Zorla içtim normalde kola hiç icemem. Aşırı tatlı değil valla yediğim dondurmalar daha tatlı. Sonra birer saat arayla veriyorsunuz. Sonuçlar aynı gün çıkıyor.