Merhaba kızlar ben 2 ay önce kürtaj oldum ilk adetim kürtajdan bir ay sonra oldu eskiden olan adet düzenim gibi şimdi 1 aralıkta tekrar adet olmam gerekirken olmadım bugün sabah bir damla kadar kahverengi lekelenme oldu sonra durdu şimdi beyaz akıntıya dönüştü test yaptım ama negatif böyle birşey yaşayan var mı aranızda