Bende orada yaptırdım. İlk gittiğinizde tansiyon boy kilo bakılıyor her muayenede sorulan klasik sorular soruluyor yaş, kaçıncı çocuk, akraba evliliği mi, kronik rahatsızlık, sürekli kullandığınız bir ilaç varmı vs bunlar soruluyor. Sonrasında hekim 5-10 dk ultrasonda dikkatli bir şekilde bebeğinize bakıyor. Kan tahlili veriyorsunuz.Sonuçlar için de tekrar randevu alıyorsunuz gebe takibi yapan bir hekimden, o da sonuçları değerlendiriyor. Strese hiç girmeyin zaten çok kalabalık yoran bir hastane değil. İnşallah güzel çıkar sonucunuz🌸