Balbeby tanıyıp tanımadığıyla ilgili tepki vermesi için çok erken aslında ama mutlaka ten teması kurun, güvenli bağlanma açısından bu süreçte kucağa alma, ihtiyaçlarını zamanında karşılama, onunla iletişim kurmak cok cok önemli. Etraftakilerin laflarına hiç aldırmayın, çok biliyorlar her şeyi. Ufacık bir bebeğin ihtiyacı olan tek şey annesinin dokunuşları, kokusu, sıcaklığı. Siz bildiğinizi yapın, zaten sosyal gülümseme dediğimiz olay 6. Haftadan sonra ortaya cıkıyor yani tanıdıklarına ve etrafına gülümsemesi için biraz daha zamanı var 💜