Destangunes 23+5 haftalığım ve son bir kaç gündür. Aşırı derecede kasıklarımda belimde ağrı sancı hissediyorum bi anda tutuyor sonra bırakıyor internetten baktım erken doğum sancısı diye yazıyor bu durumu aranızda yaşayan var mı çok korkuyorum
Destangunes Asdfgh korkuyorum işte akıntım da çok fazla öyle yağıcam acile gidicem ama ne dersem bakarlar bilemiyorum ilgilenmiyorlar pek