Captmom 7+0 da gördük kalp atışını. Bebek çok küçük olduğu için ısısı yükseliyormuş bu nedenle sesi dinletmedi. Sağlıklı dedi. Üç hafta sonra bir daha çağırdı. Heyecanla bekliyoruz.