Algorab Asyagiller Normalde gebelikte lökosit degerleri bir miktar yukseliyor ama sanirim ml’de 15000 den fazlaysa enfeksiyona işaret.Cok yuksekse bence ivedilikle drunuza sorun enfeksiyon falansa yayilmasin cok.
Asyagiller Algorab Tamam teşekkür ederim cevap yazdığınız için, bugün doktora gideceğim zaten ama ne olduğunu öğrenmek istemiştim :)