Nslhn15 Dün gece ilk dozumu oldum 17+5 im biontech oldum. Suan yatakta o kadar kötü durumdayım ki. Zaten ben kovidi cok cok agır gecirmiştim o hallerim aklıma geliyo bi tane kızım var cok korkuyorum ağlıyorum sürekli kocamda kızıyo bana bu halimi görünce. Elimde degil varmı böyle olan neden bu kadar hasta oldum birde niye aglıyorum durduramıyorum cok korkuyorum
Mrv1007 Nslhn15 ikinci dozumda ben de ateşlendim, her yerim ağrıyor gibiydi. Ama bir gün sürdü, sonra geçti. İnşallah sizin de geçer hemen 🙏🏼
Mimik Endise etme, insaAllah yarina biseyin kalmaz… Asi yan etkileri kisa suruyor… Bende bisey yapmamaisti ama esimin ertesi gun atesi hep 38 di, sonraki gun biseyi kalmadi…