Nurayselvii Kızlar yeni doğan bebek için kimlik çıkarırken para yatirmamiz gerekiyormu kendim için de degistirirmem lazımdı bana yatirirken bandaka doğum gördük onada 30 tl yatırdık bilemedim bebek icinmi acaba
ikibebekannesi35 Nurayselvii Bebek için yatırılmıyor diye biliyorum 2020 yılında çıkardık biz oğlum doğduğunda doğum belgesini alıp nüfüsa gitmişti eşim bir ücret yatırmadı geçici belge verdiler sonrada kimliği geldi eve
Elfii00 Nurayselvii 30 gün içinde kimlik çıkaranlar ücretsiz 30, günü geçerse 30 TL alınır. Eğer ücret yatirdiysaniz ve 30 gün gecmediyse vergi dairesine gidip ücret iadesi alabilirsiniz
Elfii00 Nurayselvii nüfus ödeme yapmiyor canım vergi daireleri genelde iade yapıyor. Nüfus artık ne ücret alıyor ne ücret veriyor karışmıyor o işlere