Kızlarr merhaba hatırlayanlar varsa dün doktor risk olabilir dedi demiştim ense kalınlığı 2.27 çıkmıştı bugün başka bir doktora gittim çok şükür gayet iyi çıktı ense kalınlığı burun kemiği ense kalınlığı 1.6 dün doktor neye göre nasıl ölçtü bilmiyorum ama çok şükür iyiymiş size tavsiyem eğer başka doktorlara da görünmeniz yanlış bilgilendirme yapabiliyorlar maalesef