Deryaq Ebrfth karnınız asagıda mı yukarda mı diyorlar ki erkek karnı asagıda kız karnı yukarda okur doğru mu acaba
Asdfgh Deryaq yok canm ben 21haftamdayım ilk baslarda yandan bakılınca yayvan oluyordu smdı toplanıyor
Ebrfth Deryaq yok ya bnce alakasi yokk benm top gbi ortada valla kizda biraz yaygan bi karn oluo diolar ama bnm karnim top gbi erkektw sivri derler alakasi yok bence bunyeden bunyeye farkediyo canim😘😘 saglikli olsunlarda 😍
Deryaq Annesininkuzusu0911 sağlıkla gelsin sivri nasıl oluyor acaba önden bakınca da mı sivri duruyor,başka yerlerinizden kilo aldınız mı ☺️
Annesininkuzusu0911 Deryaq sadece karnım war canım hiç kilo almadım aynı duruyorum 🤷🏼♀️ 19 haftalığım
Betul3425 Deryaq oğlumdada karnım çok dikti şimdi ikinci gebeliğim kızım olucak yine dik. 😂 yani o iş biraz vücut tipiyle alakalı bence 😬
Betul3425 Deryaq bana göre hiç bi fark yok. Bulantım ikisindede vardı. İkisindede hiç bişeye aşermedim. İkisindede çok şükür hareketliyim. Sivilce lekelenmem hiç olmadı ikisindede 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Badgirl_ Deryaq bundan önceki bebegim erkekti onu kaybettim ond 23 haftaya kadar 5 kilo aldm bunda 32 haftalgz 5 kilo aldm daha göguslerim ve kalcam cok buyumustu erkkte ama kzdada aynsi oldu biraz genetik galiba kilo durmu😍