Sedoooos Kizlar 36+4 günlük hamileym oğlum olcak inşallah. Dünden beri sirtim kasiklarim sürekli ağrıdı bebek altima baski yapiyor hareket ettikce altim cok acıyo kalçam dahi acıyo tecrübeli anneler yazabilir misiniz bugün randevum var 3 buçukta gidicem bugün de kasigim cok agriyor
Destangunes Sedoooos bende 23+5 günlük ama aynı şikayetleri yaşıyorum ve çok korkuyorum hastaneye bile gitmeye korkuyorum
cennetinsusu Sedoooos Olabilir canım. İş yaptın mı kendini yordun mu? Zaten doktora gitcekmişsin. Bebeğin için tehlike geçmiş korkmana gerek yok tatlım. Doğum da olsa artık tehlike yok. Sağlıkla gelsin bebişin💕
cennetinsusu Destangunes Mutlaka doktora görün canım. Böyle şikayetlerin varsa. Korkuyorum diyorsun ama bunun sonrası da var sonuç kötü olursa sen tedbirini al yani...
Destangunes cennetinsusu doktorum şu an şehir dışında acile görünsem olur mu sizce ilk gebeliğim çok tedirginim
cennetinsusu Destangunes Olur canım ihmal etmemek lazım hem içinde rahat eder. Bi acile görün. İnşallah sorun yoktur. Sonucu yazarsın merak ettim. Çok geçmiş olsun...
cennetinsusu Destangunes Yani tek kasık ağrısı olsa normal derim. Ama diğerleri de var diyorsun. Sağlıkla al kucağına inşallah
Destangunes cennetinsusu çok acıyor adet oldum olacak gibiyim nerdeyse ve bildiğin sulu sarı akıntı var
cennetinsusu Destangunes Tamam canım en azından için rahat eder görün doktora pişman olmazsın sorun yokmuş dersin. Bu şekilde düşünmek bile sürekli insanı yıpratıyor. Allah’tan hayırlısı inşallah sorun yoktur.