Kızlar nasıl sorucagımı bilmiyorum ama normal dogum da hani videolarda görmüşüzdür dogum esnasında büyük tuvaletini yapanları benim kardeşim 11 ay once normal dogum yaptı ben tuvaletim geliyo gibi hissedip ıkınamamaktan utandıgımdan yırtıldı kesi atıldı cok yırtılmazdım dogru ıkınsaydım diyo. Ben meral edip soruyorum. Var mı gercekten dogum esnasın da büyük tuvaletini yapan veya yapınca doguma eşinizde girince görüyomu yani öyle hissediliyo da yapılmıyo mı yoksa. Kusura bakmayın lütfen.