Serra123 Kızlar bugün açık kahvrengi lekelenmem oldu doktora gittim kalp atışı iyi kese etrafında da kanama yok dedi oksapar iğne ve coraspin kullanıyordum üç gün ara ver dedi aynı sorunu yaşayan var mı ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Sultann1603 Serra123 yat dinlen canım çok gezinme bende başlarda 2 kere düşük iğnesi vurulmuştum bisy olmaz merak etme
Sultann1603 Serra123 fazla ayakta kalma koru kendini benim ilk zamanlar çok kanamam olmstu hep Progestan flan kullanmstm smdi çok şükür 38+5 olduk 😊