ydmayse Kızlar 23.11.21 tarihinde adet oldum 8. Gün bitti yıkandım. Bugün 11. Gün oluyor ama hala lekelenmem var açık kahverengi ve bir çay kaşığının yarısı kadar günlük pedim leke çıkıyor. Bunu nasıl dengeleyebilirim bide sorun ne bilenler var mı?
Sureyya1 ydmayse benimde oluyo bazen normal bi durum ben doktora sordum stresli misin ondn olur dedi ama yine cok kafaniz karisirsa bi muayne olun