Nishaa ahahahha ben de 20 haftalıkken 6 kilo aldım dedim, fazla almışsın dedi. 1 kiloyu geçme dedi ayda. Ben yine 2 kilo almışım ama 😂🙈 ben de fazla yemiyorum ama tatlım, normal yiyorum. Maalesef yürüyüş yapamıyorum, spor yapamıyorum. Hareketsizlikten dolayı alıyorum biraz. Ammmaaan napalım, hamişiz biz sonuçta alcaz tabii ki de😂 abartmamak şartıyla canımız be istiyorsa da tadacağız elbette 🤪