Zeyzeyf Merhaba kızlar, Özellikle yürürken ve otururken hissettiğim bazen şiddetli bazen hafif kasık ve kalça ağrım var.. Yurtdışındayım doktorum bugün çalışmıyor. :( ciddi bir şey midir? Hastaneye gitmeli miyim? Teşekkürler herkese şimdiden. 💖
Meralsert42 Zeyzeyf bende bu durumdan cok rahatsizim ayaga kalktim mi direk belime igne saplaniyor gibi gebelikte normalmiş kengi deniyor burda o agriya ve 9 ay boyunca suren varmis canim
Minigin_annesi0 Haftadayım biraz yorulunca sol kalçam aşırı derece ağrıyor yürümekte bile zorlanıyorum doktor normal dedi
Zeyzeyf Minigin_annesi0 Meralsert42 biraz daha içim rahat çok teşekkür ederim cevapladığınız için. :))