Bugün kontrole gittim 38+5teyim uygulamaya göre ama doktorum kendi cetveline göre 39+1de olduğumu söyledi. Bebeğim kanala girmemiş ve düzenli sancım yok. Normal doğum istiyoruz ama doktorum perşembe son kontrolü yapalım hala kanalda değilse mecburi sezaryen dedi. Eğer kanala inmişse de suni sancı verilecek. dualarınızı bekliyorum sancılarım düzene girsin de nprmal şekilde doğurayım oğluşumu🤲🏼🤲🏼🤲🏼