dilaraulusoy 4 mutasyon cikti genimde. Sag tupum cok dar gebelik olusmuyor. Ben daha ne denemeliyim
Kalmadi ki? Klomen catlatma ignesi ,asilama denedik olmadi……. normal sartlardan 1 kez kaldim oda dis gebelikdi. Biktim oda anlamiyo beni daha bir kac ay normal denicez diyor kafam cok yorgun