Gizemin-minnakI en son 31.de gittim yirmi gün sonra gel dedi. 33. Hafta da gitmiş olacağım o zaman yüksek ihtimalle aynı şekilde iki haftada bir çağıracak. Biraz yoğun bi doktor benim doktorum çok gelen oluyor. İlgisi çok güzel ama bazen acaba yeteri kadar ilgi olur mı son dönemde diye düşünüyorum da o yüzden sormak istedim mantıklı olanı. İlk gebeliğim:)