Ben detaylı ultrason icin randevu alıp gittim Güher hanıma ama doktor la konuşmadım bile sadece riskli olanlara bakiyolarmis bu kadar geldim bare bebegin durumu iyimi diye bakin diye rica edince bi erkek doktor vardı o baktı doktor hanım hic ilgilenmedi bile ustelik daha önce 5 düşük yaptığımı pıhtılaşmam olduğunu söylediğim halde