Mom545441 ikinci denememde oldu. İlk ay kendimi çok sıktığım için, ikinci denemede plana uygun ama kendimi sıkmadan, sürekli düşünmeden rahat bir kafayla geçirdim. Bu arada 30 yaşındayım. 4 yıldır hiç denememiştik bile. Ayrıca ikinci denemede erken test yapmadım. Kasık ağrım olunca regl olacağımı düşündüm. 3 gün gecikince test yaptım. Her zaman pozitif düşünün. Umarım en kısa sürede mutlu haberi alırsınız.